Блог

Як створити бриф?

Чи були у вас незадоволені клієнти? Чим це було викликано?

Значна частина проблем виникає через нерозуміння замовника.

Як цього можна уникнути?

Найпростіше – переносити всю історію спілкування у формат брифу. Особливо актуально, якщо частина переговорів ведеться усно, інша через вайбер і ще одна через електронну пошту. А потім в останній момент намагаєшся все зібрати до купи, згадати, а може й допридумати.

Про те кому і коли потрібен бриф, писали тут. Тому відразу приступимо до написання!

Кілька порад:

  1. Використовуйте відкриті запитання, уникайте відповідей «так-ні»
  2. Як показує практика, краще заповнювати бриф разом з клієнтом. Якщо просто відправити його замовнику, то він навряд приділить цьому достатньо уваги
  3. Не забудьте погодити заповнений бриф з клієнтом

Що повинен містити бриф:

  1. Базове завдання - яку саме послугу клієнт хоче замовити та загальна інформація про неї. Наприклад, протестувати декілька концепцій упаковки дитячих йогуртів та обрати, яка буде продаватися краще.
  2. Інформація про компанію. Назва, вид діяльності, коротка історія, в чому вона унікальна, її сильні та слабкі сторони. Чим детальніше замовник опише компанію, тим краще ви її зрозумієте.
  3. Опис товару/послуги. Сюди входить загальна характеристика, а також цінова політика, особливості, які завдання вирішує, що клієнт відчуває, купуючи.
На прикладі йогурту: для дітей якого віку, для споживання вдома чи на дворі, як повноцінна їжа чи десерт і т.д.

4. Портрет цільової аудиторії. Вік, географія, рід занять, професія, дохід, хобі, які проблеми має ЦА та які з них вирішить придбання товару. Детальніше про ЦА читайте тут.

5. Конкуренти. Замовник має описати 3-4 компанії, які він знає і вважає своїми конкурентами. Більш детально конкуренцію вивчає сама компанія.

6. Технічні деталі. Які характеристика повинен мати кінцевий результат, які терміни виконання, бюджет, географія тощо.

7. Приклади. Попросіть клієнта навести декілька прикладів – це важливий пункт, особливо, якщо ви надаєте послуги, які можна оцінити візуально.

Не намагайтеся в один бриф втиснути всю інформацію. Якщо ви пропонуєте декілька видів послуг, наприклад, розробка сайтів та додатків, складіть для них окремі брифи.


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Маркетинг