Блог

Міф №5

Суперсилою маркетолога є вміння збирати та аналізувати інформацію. Його основне завдання –  формування стратегії розвитку продукту.

Чи може маркетолог сам провести дослідження?
Він може зібрати первині дані та провести поверхневий аналіз.

Ми не виключаємо, що є талановиті маркетологи, які володіють знаннями для проведення повного циклу маркетингового дослідження.
Але тут постає запитання: чи варто такого фахівця відлучати від роботи на декілька тижнів чи місяців? Чи не постраждають інші процеси?

Фактори, які варто враховувати:
1. Маркетингове дослідження займає час - рекрутинг учасників, формування сценаріїв, анкет, збір даних, аналіз результатів

2. Потрібен бюджет – виключивши роботу аналітика, залишається оплата учасників, рекрутерів, модераторів, платформ для збору інформації, приміщень для проведення якісних досліджень та ін.

3. Хороший маркетолог не значить кваліфікований дослідник – не можна бути спеціалістом в усьому.

4. Досвід вирішує – зараз всю інформацію можна знайти у мережі, але чи готові ви, щоб на вас тренувалися?

Не перекладайте всю відповідальність за дослідження на маркетолога, користуйтеся послугами спеціалістів.


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Міфи