Блог

Народження Chupa Chups

Історія найвідомішого льодяника починається з 1958 року.


Один із власників компанії, Енріке Бернат, поставив перед собою завдання замість сотень видів цукерок зосередитися на 1. Компанія на той момент була на межі банкрутства.

Для вирішення завдання компанія провела маркетингове дослідження(!) , а це було зовсім нетиповим для 1960-их (1920рр. вважаються часом зародження маркетингових досліджень).

Але виникла проблема – хоч льодяники виготовлялися для дітей, але опитували в той час лише дорослих людей.


Чому ж дорослі не часто купували льодяники?
Для дітей було справжньою магією, що льодяник зменшується в розмірі під час смоктання, тому вони постійно витягували його з роту, перевіряли і витирали руки об усе, що було поруч.

Саме це ДУЖЕ не подобалося батькам і вони уникали купувати льодяники.

Що придумали кондитери ми вже знаємо. Так з’явилися льодяники на паличці. Точніше, спочатку на виделці, а вже згодом на дерев’яній паличці.


Хочеш, щоб компанія працювала ефективніше? Проводь маркетингові дослідження!
Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Цікаво