Блог

Кому і коли потрібен бриф?



Бриф – це основа ТЗ, детальний список запитань для клієнта. Він допомагає зрозуміти вимоги замовника та встановити адекватну ціну.

⏰Коли потрібен бриф?
На першому етапі переговорів з клієнтом, до підписання угоди, для виключення непередбачених ситуацій. Якщо стане очевидним, що ви не можете виконати замовлення, розривати формальні зобов’язання не доведеться.

Кому потрібен бриф?
Бриф надає компанія-постачальник послуг, але потрібен він обом сторонам.

Для чого бриф клієнту?
✅Гарантії. Ніхто крім клієнта, не знає, що саме він хоче отримати. Заповнений бриф дозволяє сформувати запит та отримати бажане. Тому бриф треба заповнити детально, навіть з прикладами.

✅Економія часу. Конкретні запитання – конкретні відповіді. Керівник компанії має мінімум часу на зустріч, тому не буде його витрачати на пусті запитання.

✅Економія грошей. Маючи заповнений бриф, але не отримавши заявлене, від роботи можна відмовитися. А от якщо ТЗ поставлено лише на словах – то ніякого підтвердження цих слів немає.

✅По-новому подивитися на свій бізнес. Бриф має дещо спільне з аудитом. Щоб його заповнити, треба знати свою цільову аудиторію, цілі, проблеми тощо. І тут можуть виявитися прогалини.

Для чого бриф компанії?

☑️Гарантії. Тільки там можна впевнитися, що бажання клієнта сформовані, описані, зрозумілі та погоджені ним. А отже, претензій після виконання замовлення не виникне.

☑️Економія часу. Бриф допомагає зібрати необхідну інформацію, а при наявності декількох виконавців, передати її без втрат. Крім того, він зменшує витрати часу на підготовку пропозиції для клієнта та підписання угоди.

☑️Сегментування. Заповнення брифу, а точніше його НЕ заповнення, відсіює клієнтів, які не планують замовляти послуги. Це відноситься до компаній, що надають складні послуги чи високої вартості.

Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361

Маркетинг