Бриф – це основа ТЗ, детальний список запитань для клієнта. Він допомагає зрозуміти вимоги замовника та встановити адекватну ціну.
⠀
⏰Коли потрібен бриф?
На першому етапі переговорів з клієнтом, до підписання угоди, для виключення непередбачених ситуацій. Якщо стане очевидним, що ви не можете виконати замовлення, розривати формальні зобов’язання не доведеться.
Кому потрібен бриф?
Бриф надає компанія-постачальник послуг, але потрібен він обом сторонам.
⠀
Для чого бриф клієнту?
✅Гарантії. Ніхто крім клієнта, не знає, що саме він хоче отримати. Заповнений бриф дозволяє сформувати запит та отримати бажане. Тому бриф треба заповнити детально, навіть з прикладами.
⠀
✅Економія часу. Конкретні запитання – конкретні відповіді. Керівник компанії має мінімум часу на зустріч, тому не буде його витрачати на пусті запитання.
⠀
✅Економія грошей. Маючи заповнений бриф, але не отримавши заявлене, від роботи можна відмовитися. А от якщо ТЗ поставлено лише на словах – то ніякого підтвердження цих слів немає.
⠀
✅По-новому подивитися на свій бізнес. Бриф має дещо спільне з аудитом. Щоб його заповнити, треба знати свою цільову аудиторію, цілі, проблеми тощо. І тут можуть виявитися прогалини.
⠀
Для чого бриф компанії?
⠀
☑️Гарантії. Тільки там можна впевнитися, що бажання клієнта сформовані, описані, зрозумілі та погоджені ним. А отже, претензій після виконання замовлення не виникне.
⠀
☑️Економія часу. Бриф допомагає зібрати необхідну інформацію, а при наявності декількох виконавців, передати її без втрат. Крім того, він зменшує витрати часу на підготовку пропозиції для клієнта та підписання угоди.
⠀
☑️Сегментування. Заповнення брифу, а точніше його НЕ заповнення, відсіює клієнтів, які не планують замовляти послуги. Це відноситься до компаній, що надають складні послуги чи високої вартості.
⠀
Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361