Блог

Історія бренду XIAOMI

Китайську компанію XIAOMI заснували 8 ІТ-шніків. Їхня мета була створити операційну систему, аналогічну системі від Google (тоді забороненої в Китаї). Вони створили MIUI на базі Android і… її полюбили користувачі!

Рівно через рік XIAOMI випустили свій перший смартфон Xiaomi Mi1, який мав хороші характеристики, нагадував iPhone, а коштував лише 310$.

А далі понеслося… вихід на нові ринки, випуск годинників, телевізорів, системи розумний дім та безлічі інших товарів, відомих в усьому світі.

В чому секрет успіху XIAOMI?

В чіткому маркетинговому позиціонуванні:

1. Ціни близькі до собівартості.
Як так? Продаж товарів переважно через інтернет, випуск невеликими партіями, тобто економія на складах та магазинах. Більшість прибутків компанія планувала отримувати через власний магазин додатків, а не продаж електроніки. Хоча зараз саме смартфони приносять набільше прибутку

2. Унікальність - власне середовище та постійні оновлення.
Зараз XIAOMI випускають товари від годинників до системи «розумний дім» і все це здатне працювати в єдиній екосистемі, використовуючи їхній же додаток

3. Сарафанне радіо
Як не дивно, але такий відомий бренд за основу маркетингу обрав систему рекомендацій своїх користувачів. До речі, це також допомагає зменшити вартість товарів!

4. Клієнтоорієнтованість
Без цього сарафанне радіо не працюватиме.

Потрібна дапомога з маркетинговим позиціонуванням?
Отримайте консультацію на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955

Цікаво