Що стартапер зазвичай робить не так:
1. 80% часу розповідає про продукт, а не про те як інвестор зможе з ним заробити
2. Забуває, що конкурує не лише з іншими проектами, але й з інвестиційними інструментами (тобто інвестор може дати кредит під 20%, і ваша пропозиція отримати прибуток 20% і ризикнути 100% вже не здається вигідною)
3. Відсутність фінансової моделі чи помилки в її обрахунках – фінансова сторона залишається найважливішою для інвестора, а помилки – говорять про вашу несерйозність та некомпетентність
4. Говорить про те, чого не питають – банально, але дуже важливо. Декілька зайвих слів можуть зірвати угоду
5. Думає, що гроші можна знайти так само легко, як минулого разу – перші інвестиції це часто заощадження, кошти друзів, знайомих, яких можна переконати лише власною харизмою. Зазвичай, це працює лише 1 раз.
Що хоче почути інвестор?
- Для чого і кому це треба?
- Чому у вас вийде?
- Чому варто інвестувати саме зараз?
- Цифри (!)
Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955