Блог

Міф №2

«Мені не потрібна аналітика, я знаю чого хочуть мої клієнти» - одна з поширених фраз власників бізнесу.

Але для того, щоб знати свого клієнта – треба бути ним

🔑Наприклад, ви власник невеликого супермаркету.

Ви можете сказати, що і самі є постійним клієнтом свого магазину, тому розумієте, які товари там необхідні. Разом з тим, ваш середньостатистичний відвідувач – це людина, яка живе поруч та працює на фабриці у вашому ж районі. Тобто її зарплата, а отже і продуктовий кошик, будуть відрізнятися від ваших власних.

Звичайно, ви можете спитати пару друзів чи колег, та таким чином дізнатися думку споживачів. Але таке дослідження, навряд чи дасть якісь результати – друзі не захочуть образити, а колеги рідко бувають у вашому супермаркеті

Будь-який без виключення бізнес має свою цільову аудиторію (навіть якщо сам про це ще не знає). Тому все, що він робить – має бути направлено на з͟а͟д͟о͟в͟о͟л͟е͟н͟н͟я͟ п͟о͟т͟р͟е͟б͟ с͟а͟м͟е͟ ц͟і͟є͟ї͟ а͟у͟д͟и͟т͟о͟р͟і͟ї͟.

📊Щоб дослідити свого споживача необхідно збирати дані, аналізувати поведінку та правильно робити висновки з отриманої інформації.

Навіть якщо ви власник успішного бізнесу – не забувайте питати думку своїх клієнтів!

Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Міфи