Блог

Історія бренду TripAdvisor

Від бази даних до соціальної мережі

Вже 20 років компанія TripAdvisor є одним з найвідоміших сервісів для планування подорожі. За даними компанії, кожного місяця сайтом користується близько 315 мільйонів користувачів.  

Компанію у 2000 році заснував Стівен Кауфер, який, плануючи поїздку з дружиною, зіткнувся з проблемою пошуку інформації. Всі турагенства надавали однаково ідеальний опис готелів, який не зацікавив пару. Лише випадковий відгук в Інтернеті мотивував їх поїхати. Так з’явилася ідея сайту для туристів.

Теперішня концепція сайту кардинально відрізняється від початкової, адже TripAdvisor планувався як база даних корисної інформації для інших сайтів. Власник хотів отримувати прибуток за розміщення контенту, але туристичні компанії вважали, що саме TripAdvisor має платити за використання інформації.

Долю компанії вирішила кнопка «Залишити власний відгук». Кількість таких відгуків швидко перевищила офіційну інформацію та спонукала Кауфера змінити сервіс.

Зараз TripAdvisor - найвідоміша платформа з відгуками і фотографіями, яка надає послуги в 45 країнах світу, містить відгуки 6.2 млн. закладів.

Цього року сервіс змінює свою концепцію та прагне стати повноцінною соціальною мережею для мандрівників.

Бачили нові можливості TripAdvisor?


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Цікаво