Блог

Помилки під час проведення маркетингового дослідження


1. Неправильно обраний метод дослідження


Причиною помилки може бути як виконавець, так і замовник. Замовник намагається зекономити, відмовляючись від дорогих, але ефективних методів, і йому пропонують дослідження «по карману». Виконавець в свою чергу може обрати зручніший для нього, але неоптимальний метод.

2. Немає контакту між замовником та виконавцем


Всі етапи дослідження мають погоджуватися, це дозволяє уникнути невиправданих очікувань від результату. Разом з тим, надавати проміжну інформацію клієнту не завжди доцільно – це провокує передчасні висновки.

3. Неправильні запитання


Запитання для анкет, сценарій для фокус-групи чи інтерв’ю мають складатися професіоналами. Всі вони мають свої особливості та не повинні містити суб’єктивної думки дослідника.

4. Помилковий рекрутинг


Учасниками якісного дослідження рідко є випадкові люди. Зазвичай, це споживачі чи потенційні споживачі продукту, який досліджують. До відбору учасників є цілий ряд обов’язкових вимог – такі як вік, соціальний статус, тощо.

5. Помилка учасника


Респондент може не знати відповіді чи не хотіти відповідати на особисті запитання, тому може вигадати відповідь або сказати те, що схвалять оточуючі. Уникнути цього допоможе лише майстерність інтерв’юера, який правильно ставить запитання.


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955

Маркетинг