Блог

Знаєш біль – знаєш, що продати

Не кожна людина може чітко сформувати що її не влаштовує та чому вона перестає купувати ваш товар і йде до конкурентів. Така незадоволеність - це біль клієнта. Що це та які є рівні болей читайте тут.

Які є методи виявлення болей клієнтів?

  1. Маркетингове дослідження - проводиться експертами, у форматі фокус-груп та індивідуальних інтерв’ю з цільовою аудиторією
+ Це точний метод
+ Дає довгострокові результати
+ аналізувати можна як своїх клієнтів, так і конкурентів чи потенційних клієнтів
-  Підходить середнім та великим компаніям
-  Потребує часу та коштів

2. Відгуки, форуми – проаналізуйте відгуки конкурентів, зайдіть на спеціалізовані форуми та випишіть, які проблеми виникають у користувачів

+ Можна зробити самому, а отже - безкоштовно
+ Копаючись в цьому ви краще вивчите своїх клієнтів та конкурентів
+ Швидкий метод
-  Відгуки не завжди об’єктивні або й взагалі неправдиві
-  Інформація може бути застаріла

3. Аналіз пошукових запитів – використовуючи Wordstat чи Google Trends можна перевірити, що люди найчастіше шукають

+ Швидко
+ Безкоштовно
+ Дозволяє оцінити популярність запитів
-  Невисока точність, не всі запити – це болі
-  Необхідно знати, що шукати.

Потрібно вивчити клієнтів, дізнатися їх болі? Звертайтеся за консультацією на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Маркетинг