Блог

Міф №6

Питання скільки потрібно фокус-груп для дослідження постає постійно. Це вічна проблема бюджету та якості.

Для науковців – дослідження потрібно проводити до тих пір, поки з’являтиметься нова інформація. А це може бути і 10, і 20 фокус-груп - місяці роботи.

Підприємець хоче отримати результати при мінімальному бюджеті та за короткий час.

Ми прагнемо оптимального поєднання ресурсів та результатів.

Чому 1 фокус-групи мало:

  1. Одностороння думка
Учасників фокус-групи відбирають за критеріями дослідження (вік, рід занять, хобі тощо). Попередньо дізнатися їхню думку щодо об’єкту дослідження вдасться лише поверхово. Тому може зібратися така група, яка висловиться за 1 сторону барикад. Ви навіть не дізнаєтесь про існування протилежних думок. Це теж результат, але далекий від повної картини.

2. Не можна заглибитися у проблему
Після першої фокус-групи з’являється загальне уявлення про проблему, наступні групи дозволяють уточнювати деталі чи взагалі заглиблюватися в окремі питання.

3. Точність аналізу
Одна фокус-група дає матеріал для роздумів. Щоб прийняти важливе рішення – потрібна повна картина , а отже повноцінне дослідження.



Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Міфи