Блог

4 помилки ПЕРЕД проведенням маркетингового дослідження

Побачили свою помилку – пора виправляти!

1. Відсутність чітко сформованої цілі дослідження

Часто, замовник не готовий озвучити свою бізнес-ідею, хвилюючись про витік інформації. Тому, формуючи завдання, він не озвучує реальну ціль проекту. Як наслідок, отримані дані не співпадають з очікуваннями замовника.

2. Відсутність реальної потреби у дослідженні

Причиною замовити маркетингове дослідження може бути необхідність вирішити проблему (чому зменшилися продажі, чому реклама неефективна тощо). Але якщо причина проблеми внутрішня, корпоративна, то дослідження не допоможе.


3. Очікування готового рішення

Всі чекають відповіді на запитання «Що робити?» : інвестувати чи ні, який логотип обрати, яку рекламу запустити.
Завдання дослідження – зібрати максимум інформації для прийняття рішення, тобто мінімізувати ризики. А от рішення доведеться приймати підприємцю, на основі отриманої інформації.

4. Переоцінка власних можливостей

Якщо ви вирішили провести дослідження самостійно, пам’ятайте, що не вся інформація, отримана з інтернету, є правдивою. Крім того великий обсяг інформації утруднює її обробку. Якщо йдеться про дослідження споживача – краще довірити це експертам, адже значення мають навіть дрібниці.


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955
Маркетинг