Блог

Фокус-група

Що таке фокус-група?


Фокус-група, а точніше фокус-групове дослідження - це групові інтерв’ю, проведені для отримання відповідей на обрану тему та вирішення маркетингової проблеми.

Фокус-група складається з 8-12 респондентів, зібраних разом для обговорення теми, в якій кожен з них зацікавлений.

Що мені дасть таке дослідження?


Ключ до вирішення проблем, пов’язаних з думкою споживачів. Наприклад:
  • Чому мій продукт (не) купують?
  • Як зробити клієнта постійним?
  • Чи задоволені клієнти якістю обслуговування?
  • Як просувати продукт?

Хто проводить фокус-групу?


Модератор, він же є ключовим елементом для ефективного дослідження. Саме він має за короткий час заслужити довіру респондентів та мотивувати їх обговорити теми, які можуть бути неприємні, нецікаві чи важкі для обговорення.

І де беруть цих респондентів?



Як відбираються учасники фокус-групи читайте тут.

Може просто інтерв’ю провести? Там людей менше треба


Фокус-групи мають ряд переваг:
  1. Швидкий збір інформації
  2. Різноманіття інформації від різних учасників
  3. Ефект доміно – слова одного учасника викликають реакцію та роздуми від інших
  4. Стимулювання - учасники самі хочуть поділитися враженнями з іншими, так відбувається завдяки створенню атмосфери довіри
  5. Спонтанна реакції респондентів на слова інших учасників


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955

Маркетинг