Блог

Міф №4


З чим у вас асоціюється дослідження?
Можливо, з тонами даних, купою нарад та роками роботи. Мусимо дещо розвіяти ваші уявлення.

Даний міф складається з двох частин:

1. Дослідження лише для великих компаній.

Міжнародні компанії, такі як Nike, Apple та багато інших, регулярно досліджують ринок та споживачів.

Але чому дослідження не підходять іншим?
Навіть невеликим компаніям необхідна впевненість у своєму продукті та у стратегічно важливих рішеннях. Плануючи свою діяльність, потрібно опиратися на факти, а не лише на інтуїцію власника. Саме маркетингові дослідження здатні дати таке підгрунтя.

2. Друге заперечення – це нам не по кишені.

Можливо у Apple це дозволяє бюджет, у нас він «дещо» менший, від слова зовсім.

Але! Маркетингове дослідження може дозволити собі будь-яка компанія, як і рекламу.
Дійсною вартістю є відношення цінності інформації, яку ви отримаєте, та витрачених коштів. Результати, які забезпечать зростання продажів, варті того?

Не можете витрачати кошти на окреме дослідження?
Найпростіше рішення – це готові звіти зі сфери, яка вас цікавить.

Головне у дослідженні – правильно зрозуміти запитання, на які ви хочете відповісти. І тоді результат не змусить себе чекати.

Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Міфи