Блог

Таємний покупець

Хто такий таємний покупець?

Це методика маркетингового дослідження для оцінки роботи персоналу та сервісу компанії.
З іншого боку - це спеціально навчена людина, яка звертається за послугою чи товаром в компанію, з метою провести торговий аудит.

Його ж швидко помітять!

Якщо це буде людина без досвіду, яка почне нервуватися, підглядати в записи, то так – його помітять. Досвідчений таємний покупець попередньо вивчає план візиту, тому виглядає як звичайний клієнт.

Що з його допомогою можна дізнатися?

  • оцінити якість роботи персоналу
  • дізнатися сильні та слабкі сторони комунікації з клієнтами
  • оцінити якість обслуговування
  • отримати інформацію для прийняття кадрових рішень
  • відслідковувати фішки в роботі конкурентів
  • оцінити торгове приміщення

А якщо у мене інтернет-магазин?

Таємний покупець – це не лише особисте відвідування, але і телефонний дзвінок чи інтернет-моніторинг. Він може оцінити зручність сайту, замовлення, точність опису товарів чи швидкість доставки.

А конфліктну ситуацію може викликати?

Одним із видів ТП є перевірка при створенні конфліктної ситуації. Це дає можливість перевірити роботу персоналу у стресовій ситуації. Крім того, можлива перевірка з покупкою та поверненням товару, оформленням та погашенням кредиту чи іншими нестандартними запитами.

Як перевірити чи таємний покупець не збрехав?

Звітністю ТП може стати чек, фото з магазину чи присутність на камерах. Але оптимальним є аудіозапис з диктофону, який додатково допоможе проаналізувати візит.


Визначитися з типом маркетингового дослідження Вам допоможуть на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955
Маркетинг