Блог

Аналіз конкурентів

Перший крок – це оцінити хто вже є на ринку та що вони пропонують.

Для цього необхідно відповісти на запитання:

  1. Хто надає такі ж послуги чи продає такі ж товари як ви?
  2. Який асортимент товарів чи послуг пропонують конкуренти?
  3. Яка цінова політика конкурентів?
  4. Які канали просування використовують конкуренти?
  5. Як вони позиціонують себе на ринку?
  6. Які сильні та слабкі сторони конкурентів?

Якщо ви власник малого бізнесу, то на більшість з цих запитань зможете відповісти самостійно. Декілька інструментів, які допоможуть:

  • Similarweb – дозволяє оцінити популярність сайту конкурентів
  • Бібліотека реклами Facebook – пошук реклами конкурентів
  • Відгуки – тут і слабкі сторони компанії, і лояльність клієнтів
  • Пошук сторінки конкурентів у соц.мережах – простий, але дієвий спосіб оцінки
  • Концепція 4Р – встановлення своєї позиції серед конкурентів

Для середнього та великого бізнесу – необхідно охопити набагато більше інформації, деколи аналізуючи цілі галузі. Таким підприємцям допоможе глибинний аналіз конкурентів або повноцінний аналіз ринку.


Запускаєте бізнес? Ми допоможемо оцінити конкурентів та знайти перспективну нішу! Отримайте консультацію на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Запитання-відповідь