Дослідження потрібні не всім компаніям і не завжди. Для їх проведення необхідне певне завдання чи проблема, яку вони вирішать.
Є 3 випадки, коли дослідження необхідні:
1. Для прийняття ключових управлінських рішень
А саме:
- Вихід на новий ринок
- Запуск нового продукту
- Ребрендинг
2. Для оцінки ефективності діяльності. Що дають дослідження:
• Оцінка лояльності та задоволеності клієнтів
• Рівень впізнаваності бренду
• Конкуренте позиціонування
• Вплив реклами на споживача
3. Для вирішення проблеми
Часто руки до маркетингових досліджень доходять лише тоді, коли виникають проблеми. Наприклад, впали продажі, запустили новий продукт, але рівень продажів низький, постійні клієнти пішли, витісняють конкуренти.
В такому разі, дослідження можуть:
• Знайти шляхи стимулювання продажів
• Дізнатися, як підвищити лояльність
• Встановити нові методи просування товарів
• Проаналізувати конкурентів та визначити шляхи боротьби з ними.