Блог

Коли проводити маркетингове дослідження?


Дослідження потрібні не всім компаніям і не завжди. Для їх проведення необхідне певне завдання чи проблема, яку вони вирішать.

Є 3 випадки, коли дослідження необхідні:

1. Для прийняття ключових управлінських рішень
А саме:
  • Вихід на новий ринок
Наприклад, підприємство займається виробництвом на продажем меблів в Харківській області, але хоче вийти за межі області, наприклад, на захід України. Завданнями для дослідження будуть: визначити з якими продуктами виходити в першу чергу, як завоювати довіру клієнтів, тощо.

  • Запуск нового продукту
Наприклад, те ж підприємство планує запустити новий продукт – меблі-трансформери. Для цього треба з’ясувати чи зацікавлені споживачі в таких товарах, яким має бути цінове позиціонування, що пропонують конкуренти.

  • Ребрендинг
Меблева компанія вже 10 років на ринку і планує оновити свій фірмовий стиль та позиціонування. Завдання для дослідження: встановити як підвищити лояльність споживачів, сформувати ЦА, проаналізувати конкурентів.

2. Для оцінки ефективності діяльності. Що дають дослідження:
• Оцінка лояльності та задоволеності клієнтів
• Рівень впізнаваності бренду
• Конкуренте позиціонування
• Вплив реклами на споживача

3.  Для вирішення проблеми
Часто руки до маркетингових досліджень доходять лише тоді, коли виникають проблеми. Наприклад, впали продажі, запустили новий продукт, але рівень продажів низький, постійні клієнти пішли, витісняють конкуренти.

В такому разі, дослідження можуть:
• Знайти шляхи стимулювання продажів
•  Дізнатися, як підвищити лояльність
•  Встановити нові методи просування товарів
•   Проаналізувати конкурентів та визначити шляхи боротьби з ними.



Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Запитання-відповідь