Це та компанія, яка знає свою цільову аудиторію, досліджує споживчі тренди та не боїться змінюватися!
Перший вихід у світ Camel забезпечив впізнаваність компанії та високий рівень продажів. ⠀
За декілька днів до появи сигарет, в газетах масово з’явилися написи «Верблюд» з маленькими зображеннями тварин внизу.
Наступного дня був напис «Верблюди йдуть», а перед днем запуску «Завтра тут верблюдів буде більше ніж у Африці». ⠀

Camel постійно досліджували настрої своїх споживачів та адаптували рекламу під їхні інтереси: ⠀
- Під час війни — стали солдатською маркою та нагадували про домівку. Їх включали в продуктові набори американських солдат.
2. Після війни, коли люди прагнули спокою — додали напис «м'якість смаку», яка була відголоском думок споживачів. ⠀
3. Бренд позиціонував себе в ролі мандрівника — вільний, романтичний. Саме те, чого не вистачає споживачам. ⠀
4. Camel Trophy — міжнародні автомобільні змагання по бездоріжжю — ще один спосіб бренду стати маркою справжніх чоловіків. ⠀

Зараз Camel вже далекі від образу брудного і втомленого мандрівника.
Чоловіки почали цінувати комфорт і затишок, а отже і бренд адаптувався під їх потреби, отримавши сучасний вигляд.