Блог

Як проводиться фокус-група?

Всім завжди цікаво зазирнути за лаштунки! Привідкриваємо завісу, щоб і ви мали можливість зазирнути по ту сторону маркетингового дослідження та подивитися як аналізують споживачів

Нагадаємо, що фокус-групове дослідження – це групова дискусія, в ході якої визначається ставлення учасників до певного явища, предмету або теми.

Проведення фокус-групи можна поділити етапи:

📕Встановлення мети проведення – без чіткої мети не буде конкретного результату!

📗Підбір запитань – саме тих, на які неодмінно треба отримати відповідь

📘Підготовка сценарію – він забезпечує сфокусованість групи та допомагає розподілити час

📙Запрошення учасників – відбирають лише людей, які відповідають поставленій меті, є цільовою аудиторією

📔Вибір місця проведення – і тут є ряд вимог: комфорт для учасників, площа, розташування, тощо. Деякі теми дозволяють проводити фокус-групи on-line, для інших необхідно бачити живу реакцію людини

📒Проведення фокус-групи – учасники у формі дискусії, сидячи за «круглим» столом, обговорюють питання чи тему, запропоновану модератором. Вони вільно висловлюють свої думки, мають можливість спілкуватися всередині групи, при цьому модератор направляє їх, але не нав’язує ніякої думки.

📖Інтерпретація результатів – важливо все, від загальних тенденцій до випадкових реплік

📚Звіт аналітика – він має, зазвичай, 2 формати – короткий, з конкретними рекомендаціями, та повний з детальними результатами (для маркетолога)

⁉️А ви так собі уявляли фокус-групу?

Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Запитання-відповідь