Блог

Унікальна торгова пропозиція

Як виділитися компанії серед сотень інших?

Популярний та дієвий метод – це формування унікальної торгової пропозиції (УТП).

УТП демонструє споживачам властивості та переваги продукту, яких немає у конкурента, АЛЕ виражає це однією короткою фразою.

Унікальний – не обов’язково кардинально новий!

Головна мета УТП – показати продукт так, як ніхто до цього. І «змусити» споживача купити, адже УТП впливає не на розум, а на емоції.

УТП це не просто розхвалювання продукту. Це однин з основних елементів побудови бренду!

☕️Згадаймо рекламу кави Jacobs. «Магія аромоксамиту» - і є саме тією унікальною пропозицією, яка запам’яталася усім. Просте поєднання слів «аромат» та «оксамит», демонструє неповторний смак в рекламі та «змушує» купити.


Як створити УТП?

📌Проаналізуйте цільову аудиторію. УТП не має охоплювати усіх, виділіть кілька головних для Вас груп. У цьому Вам допоможе маркетингове дослідження.

📌Вирішіть проблему клієнта. Що дасть покупка цього продутку? Яку проблему він вирішує для клієнта?

📌Знайдіть свою унікальність – те, що відрізняє вас від конкурентів або ж те, що конкуренти не виділяли в своїй рекламі

📌Сформулюйте своє УТП декількома словами

І ще декілька порад:

🔐 УТП має бути коротким. Ідеально – кілька слів або 1 речення
🔐 Не використовуйте спеціалізовані терміни, особливо якщо їх не розуміє цільова аудиторія
🔐 Говоріть правду
🔐 Працюйте на емоції клієнта
🔐 Не згадуйте конкурентів

Необхідно подумати та поекспериментувати, щоб знайти своє УТП!



Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Маркетинг