Популярний та дієвий метод – це формування унікальної торгової пропозиції (УТП).
⠀
УТП демонструє споживачам властивості та переваги продукту, яких немає у конкурента, АЛЕ виражає це однією короткою фразою.
⠀
Унікальний – не обов’язково кардинально новий!
⠀
Головна мета УТП – показати продукт так, як ніхто до цього. І «змусити» споживача купити, адже УТП впливає не на розум, а на емоції.
⠀
УТП це не просто розхвалювання продукту. Це однин з основних елементів побудови бренду!
⠀
☕️Згадаймо рекламу кави Jacobs. «Магія аромоксамиту» - і є саме тією унікальною пропозицією, яка запам’яталася усім. Просте поєднання слів «аромат» та «оксамит», демонструє неповторний смак в рекламі та «змушує» купити.

⠀
Як створити УТП?
⠀
📌Проаналізуйте цільову аудиторію. УТП не має охоплювати усіх, виділіть кілька головних для Вас груп. У цьому Вам допоможе маркетингове дослідження.
⠀
📌Вирішіть проблему клієнта. Що дасть покупка цього продутку? Яку проблему він вирішує для клієнта?
⠀
📌Знайдіть свою унікальність – те, що відрізняє вас від конкурентів або ж те, що конкуренти не виділяли в своїй рекламі
⠀
📌Сформулюйте своє УТП декількома словами
⠀
І ще декілька порад:
⠀
🔐 УТП має бути коротким. Ідеально – кілька слів або 1 речення
🔐 Не використовуйте спеціалізовані терміни, особливо якщо їх не розуміє цільова аудиторія
🔐 Говоріть правду
🔐 Працюйте на емоції клієнта
🔐 Не згадуйте конкурентів
⠀
Необхідно подумати та поекспериментувати, щоб знайти своє УТП!