Блог

Чому маркетингове дослідження не допомагає?

Ви власник бізнесу чи маркетолог.
Ви витратили солідну суму з бюджету компанії та замовили маркетингове дослідження.


Як тепер не зіпсувати все і чого точно не потрібно робити далі?


1. Нехтувати аналітичним звітом і користуватися виключно первинними даними


Як замовник, ви можете намагатися робити висновки самостійно, спираючись на свої знання, світобачення чи очікування.
Наприклад, з даних видно, що компанія-конкурент експортує цукерок на 8 млн. грн. Це багато чи мало? Яка це частка від загального об’єму ринку? А важливими є відповіді саме на подібні питання.

2. Не використовувати результати дослідження

Отримані дані можуть не відповідати вашим очікуванням. Або для реалізації результатів необхідно витратити забагато зусиль. І взагалі, легше відкласти це все на потім.
Така помилка приводить до «мені маркетингове дослідження не допомогло».

3. Використовувати результати не дивлячись ні на що

Нещодавній жорсткий карантин показав, що необхідно бути гнучким і змінювати стратегію разом з ринком. Результати отримані до змін на ринку чи змін всередині компанії вимагають переосмислення.

4. Один раз провести дослідження і використовувати його результати постійно

Маркетингові дослідження мають проводитися регулярно. Знаючи цілісну картину ринку не очікуйте, що вона не буде змінюватися роками. А щоб розуміти своїх споживачів їх необхідно вивчати постійно.


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955
Запитання-відповідь