Знали, що OREO вже більше 100 років?
У 2012 році це печиво святкувало 100(!) річницю продажів.

А маркетинговим ідеям цієї компанії позаздрить кожен виробник

1. В 1912 році OREO продавалося в металевих коробках з прозорою скляною кришкою (новинка того часу!), щоб було видно печиво-сендвіч
2. Сучасний дизайн печива розроблений в 1952 році
3. У 2008 році маркетологи запустили челендж, щоб виграти, треба було розділити печиво, злизати начинку, а інше з’їсти з молоком (участь брав навіть Дональд Трамп)
4. Батьки купували OREO, бо тільки так діти випивали стакан молока
5. OREO є найпродаванішою торговою маркою 21 століття
6. За даними Кraft Foods, у світі за день з’їдають близько 20,5 мільйонів печива Oreo
7. В сленгі жителів Америки слово «OREO» використовують по відношенню до людей з темним кольором шкіри та зі способом життя білих людей – «Зовні чорні, але білі всередині» як печиво
8. OREO визнала Книга Рекордів Гіннеса, як перший бренд, який у 2011 році за 24 год зібрав 114 619 лайків
А на який креатив здатний ваш маркетолог?

Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955