Блог

Перевірте як добре ви знаєте своїх споживачів

Ви стартапер чи досвідчений підприємець?

В обох випадках обов’язкова складова бізнесу – знання та розуміння свого споживача.

Як це зробити?
Досліджувати його мотиви та вподобання, тобто проводити інтерв’ю, збирати фокус-групи, спілкуватися з клієнтами. Не обов’язково все робити самостійно – для якісного результату зверніться до експертів.

Перевірте наскільки добре ви знаєте клієнтів! Спробуйте відповісти на всі запитання чек-листа!


  1. Які потреби задовольняє продукт?
  2. Хто купує Ваш продукт? Хто ним безпосередньо користується? Чек-лист визначення ЦА тут.
  3. Як відбувається покупка?
  4. Хто впливає на рішення купити (особи, заклади, організації)?
  5. Наскільки продукт важливий для кінцевого споживача?
  6. Яка цінність продукту?
  7. Які є сегменти споживачів і чим вони відрізняються? Як сегментувати аудиторію читайте тут.
  8. Покупку товару планують завчасно чи це імпульсна покупка?
  9. Як сприйняття продукту залежить від дизайну, упаковки, місця продажу?
  10. В яких випадках споживачі готові платити більше за продукт? Чи навпаки шукають меншу ціну?
  11. На що в першу чергу звертає увагу споживач при покупці?

Виникли труднощі? Наші експерти Вам допоможуть – отримайте консультацію на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-9-55
Маркетинг