Блог

Чи потрібно проводити дослідження?

Вам не потрібне маркетингове дослідження, якщо після його проведення ви нічого не зробите

Іншими словами, подумайте, які будуть ваші дії
  • За результатами дослідження
  • Без дослідження
Якщо вони співпадають – для чого витрачати час?

Глобальна ціль маркетингового дослідження – зменшити фінансові ризики перед інвестуванням.
Навіть коли ми кажемо, що хочемо мати лояльних, задоволених клієнтів – то все-одно маємо на увазі фінансові цілі (збільшення продажів, прибутків), тобто прагнемо вигідно інвестувати в свій бізнес.

Інформація надана за результатами дослідження дозволяє знизити ризик прийняття невдалого рішення та сприяє вибору оптимального напряму розвитку компанії.

Ви можете НЕ проводити дослідження, якщо:
  1. Фінансові наслідки прийняття невдалого рішення незначні чи менші за витрати на маркетингове дослідження.
  2. Ризик прийняти невдале рішення, навіть без додаткової інформації, дуже малий
  3. Інформацію можна отримати іншим способом, який значно дешевший


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955

Запитання-відповідь