Блог

Глибинне інтерв’ю як вид маркетингового дослідження

Глибинне інтерв’ю – це неформальна особиста бесіда, яка налаштовує респондента на роздуми та розкриття своїх думок.

Чому глибинне?
Його метою є дізнатися глибинні думки, докопатися до суті проблеми, почути інформацію, яка не є очевидною.

Це те ж саме, що інтерв’ю журналіста?
Як і журналіст, інтерв’ює має вміти спілкуватися з людьми, викликати довіру, детально готуватися. Однак, глибинні дослідження вимагають вміння використовувати ряд методик та технік, їх основою є не анкета, а проблема, яку треба розкрити.

Як довго триває інтерв’ю?
від 30 хв до 1.5 год

І скільки ж людей доведеться так опитати?
Все залежиться від ваших цілей. Ідеально – до моменту, коли нова інформація припинить поступати.

Може краще зібрати всіх разом?
 Ні, респонденти можуть відмовитися обговорювати деякі теми, або будуть збивати один одного. В такому разі краще обрати інший метод дослідження, наприклад, фокус-групу.

Чому тоді відразу не обрати фокус-групу?
Глибинні інтерв’ю використовують для:
  • дослідження делікатних тем (здоров’я, фінансів, стосунків)
  • вивчення важкодоступної аудиторії (підприємці, політики, зайняті люди)
  • дослідження специфічних продуктів чи послуг (фармацевтичні препарати, медичні послуги)
  • вивчення вузькоспеціалізованих тем
Це теми, які люди уникають обговорювати в групі, або ті, де важливо уникнути зовнішнього впливу. Для них використання фокус-групу не принесе потрібних результатів.

Ок, ми провели глибинні інтерв’ю. Що з ними тепер робити?
Для такого типу дослідження немає загальної схеми інтерпретації, що значно ускладнює обробку результатів. Тому інтерв’ю записують на відео чи диктофон, щоб проаналізувати невербальну реакцію респондента та об’єднати її з іншими результатами. Почати необхідно зі структурування результатів всіх учасників, а далі – все залежить від ваших цілей.



Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Маркетинг