Блог

Цінове позиціонування

«Якщо різниці не видно, то навіщо платити більше»

Цінове позиціонування(ЦП) потрібне,щоб споживач міг швидко ідентифікувати ваш продукт та зрозуміти, яка його ціна відносно інших подібних продуктів.  

Для великих компаній, ЦП допомагає встановити ціни на різні лінійки товарів за однією логікою.

Які є варіанти такого позиціонування?


Є 3 основні стратегії позиціонування:

1. Те ж саме за меншу вартість – економ-сегмент

Низьку ціну можуть виправдати великі об’єми реалізації, масштаби виробництва чи застосовані технології. Дешево частіше купують рутинні товари, обираючи їх раціонально.

«Як вдома тільки дешевше»
«Якщо різниці не видно, то навіщо платити більше»

2. Більше і дорожче – позиціонування дорогого бренду

«Якісний товар повинен коштувати дорого» – так вважає багато споживачів. Вони готові переплачувати не стільки за якість, як за можливість показати, що вони можуть це собі дозволити, за емоції. Навколо таких брендів часто створюються ком’юніті, такі як, Harley Davidson.

3. Менше за меншу вартість – стратегія не переплачуй

Компанії пропонують меншу вартість, але і послуг надають менше. Перевагою є те, що клієнт може не платити за те, що не вважає важливим (гарантія, обслуговування, додаткові послуги), але на якості може не економити.

Крім цього компанія може продувати товари за середньою ціною, не виділяючись серед конкурентів. В такому разі вона повинна сформувати інші шляхи залучення клієнтів – широкий асортимент, унікальні послуги, рівень обслуговування тощо.


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955
Маркетинг