Блог

Міф №1

“Ви опитали надто мало людей”

Спершу дайте відповідь за запитання - навіщо вам опитувати людей?

✏️Якщо хочете відповісти на запитання «скільки?» - це кількісні дослідження (опитування).
✏️Якщо на запитання «чому?» - це якісні, вони можуть надати необхідні інсайти та розуміння клієнта.

І плутати такі дослідження - собі ж дорожче! (в прямому розумінні слова - ви просто заплатите не за те, чого хотіли)

Скільки необхідно опитати осіб?

Якщо ви звернете увагу на дані різних соцілогічних агентств, то побачите кількість респондентів від 800 і до 20 тисяч. Чим більша вибірка, тим краще.

Найбільш часто зустрічаються опитування з кількістю учасників 1500-2000 осіб, що дає можливість перенести результати дослідження на все населення. Такі цифри обумовлюються, не в останню чергу, бюджетом замовника. Чим більша кількість респондентів, тим більша вартість💰

При цьому, дослідник повинен врахувати демографічні показники📊
Якщо дослідження проводиться на все населення - враховується кількість молоді, пенсіонерів, середнього віку і т.д., які мають бути опитані.
Якщо анкетувати лише молодь і переносити результати на все населення, то дослідження буде нікчемним!

Для якісних досліджень не потрібна така велика вибірка. Наприклад, для проведення 1 фокус-групи залучається 8-12 учасників з однієї цільової аудиторії. ❗️АЛЕ фокус-груп має бути декілька.

Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Міфи