Блог

5 вдалих маркетингових рішень

Ми зробили підбірку з 5 кейсів, які доводять, що головне – знати свого клієнта!

1.IKEA

Вийшовши на американський ринок, шведська компанія зіткнулася з низьким попитом.

У чому ж причина?
Дослідження показало, що сам концепт IKEA людям подобається. Але розміри! Маленька мебель, спроектована для європейських квартир, американцям здалася замалою.
Просто збільшивши розміри, компанія розв’язала проблему.

2. SNICKERS

З’явившись в пострадянських країнах, SNICKERS позиціонувався як снек, що замінює повноцінний обід🍛
Але колишні радянські громадяни не могли звикнути до такої думки.
Де перше, друге, компот?
Допомогла переорієнтація на підлітків, які часто пропускають обіди і терпіти не можуть супи! Результат ми можемо оцінити самі!

2. Tefal

Всі пам’ятають рекламу сковорідок з дитинства?

🍳Виробники перших сковорідок з антипригарним покриттям довгий час вважали, що основним мотивом для купівлі їхньої продукції є те, що не потрібно використовувати олію. Але потім з’ясували, що найкращим стимулом для господарок є легкість миття!
Tefal вміло використала цю інформацію, і тепер позиціонується як антипригарна.

4. Miele

Перші виробники посудомийок намагалися зробити їх максимально схожими на пральні машини. Вони дуже нагадували останні – мали циліндричний барабан з вертикальним завантаженням.
👩‍🍳Саме це і стало проблемою, адже домогосподарки – як основні клієнти – вважали ці процеси кардинально різними.
Повністю змінивши концепцію, компанія Miele змогла випустити модель, яка розпочала «еру автоматичним посудомийок».

5. Nike

На початку 80-х компанія Nike орієнтувалася виключно на професійних спортсменів, ігноруючи споживчий тренд - аеробіку.
Це могло фатально закінчитися, адже вільну нішу почав займати їх головний конкурент –Reebok, який пропонував кросівки для жінок, що займалися тенісом та аеробікою🏃‍♂️
Лише через декілька років Nike зрозуміли, що пора розширювати цільову аудиторію і зараз це один з найвідоміших виробників спортивного одягу та взуття.

Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Цікаво