⠀
Однак, багато хто обмежується описом: «жінки 25-50 років, Полтава»
⠀
Насправді, це лише 1 крок! Така узагальнена інформація не дає розуміння потреб клієнтів, а отже, швидше за все, не допоможе сформувати пропозицію чи запустити рекламу.
⠀
😨Що ж тоді робити?
⠀
Спробуйте поставити себе на місце клієнта, подумати хто користується вашими послугами та чому.
⠀
Як приклад, пропонуємо використати методику 5W Марка Шерінгтона:
⠀
✔️What? - Що у вас мають купити? Який товар/ послугу ви пропонуєте?
✔️Who? – Хто купує цей товар? (стать, вік, чим займається)
✔️Why? – Чому товар купують? Що мотивує людину?
✔️When? – Коли виникає потреба у вашому продукті?
✔️Where? – Де клієнт може вас знайти?
⠀

Перед заповнення подивіться простий приклад. Звичайно, можна було продовжувати і далі сегментувати аудиторію, але для загального розуміння - достатньо.

Однак, таблиця зможе дати лише базове розуміння ЦА.
❗️Щоб отримати об’єктивні дані, необхідна взаємодія з клієнтом, тому часто використовують анкетування, інтерв’ю, групові опитування.
⠀
Потрібна наша допомога у визначенні ЦА?
Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361