Блог

Експертні інтерв'ю

Експертні інтерв’ю – це різновид глибинних інтерв’ю, де респондентами є кваліфіковані експерти в галузі, яка досліджується.

Експерти – це хто?
Вчені, аналітики, журналісти, керівники компаній, представники певних професій. Тобто фахівці, які мають досвід у досліджуваній сфері.

Хто проводить такі інтерв’ю?
Модератор, який орієнтується в обраній темі, знає термінологію.

Що дають експертні інтерв’ю?
  • Можливість отримати «закриту» інформації про проблему чи цільову аудиторію
  • Генерування гіпотез, проблем, пропозицій
  • Оцінку ситуації чи даних
  • Прогнозування розвитку ринку, галузі, події

Коли використовують експертні інтерв’ю?

  1. Аналізуючи ринок – для отримання додаткової інформації, прогнозуванні розвитку ситуації
  2. Досліджуючи споживачів – коли експерти є цільовою аудиторію
  3. Тестуючи продукт – щоб отримати професійну оцінку, виявити проблеми

Скільки потрібно провести інтерв’ю?
Для отримання експертної думки часто вистачає 5-10 інтерв’ю. При великих масштабах дослідження чи при необхідності додаткової інформації – кількість експертів збільшується.


Отримати консультацію та замовити дослідження можна на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955
Маркетинг