Блог

Унікальна торгова пропозиція

Ви сіли писати унікальну торгову пропозицію (УТП) і задумалися. А що писати?

Будемо чесними – УТП не завжди унікальні. Справді унікальною є пропозиція, яка містить товар чи послугу, якої на ринку не існує. Детальніше про УТП та як її створити у статті.

Чи можете Ви запропонувати таке?
Якщо так – чудово!
Якщо ні – доводиться працювати з тим, що є.

Необхідно сформувати УТП так, щоб воно вирізнялося серед конкурентів та «закривало» болі клієнтів.

А тут ми наведемо приклади того, яким УТП не треба робити:

1.Обіцяти те, чого немає.
«Сіль без ГМО» , «Вода без ГМО», навіть «Туалетний папір без ГМО» - продукти, які апріорі не можуть містити ГМО.

«Олія без холестерину»  - холестерин є жиром тваринного походження і ніяк не може міститися в соняшниковій олії

Можливо, це принесе короткочасну вигоду, але думайте стратегічно.


2. «Типові» УТП – ті, що пропонують усі компанії.
«Ми – професіонали» (а інші не професіонали?)
«Ми працюємо багато років на ринку» (а в чому перевага для клієнта?)

Краще написати конкретні факти. Якщо Ви довго на ринку – напишіть кількість років та успішних проектів. Якщо Ви професіонал – доведіть це фактами.

3. Очевидні обіцянки
«Ми повернемо товар протягом 14 днів!» - це норма закону, а не унікальна пропозиція

4. Наголошувати лише на перевагах
«Ми – найкращі у своїй ніші» (чим це підтвердити?)
«У нас найсмачніша кава» (а в інших несмачна?)

Споживачам вже відверто набридло чути пусті обіцянки!

Не поспішайте з формулюванням УТП. Задавайте запитання собі та своїм клієнтам про ваш бренд  – часто це найефективніший метод пошуку своєї унікальності.



Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Маркетинг