Все починається з проблеми!
Наприклад, щось іде не по маркетинговому плану – продажі нижчі за очікування, покупці не цікавлять продуктом. Тоді маркетолог (чи відповідальна особа), формує проблему для дослідження. Це підготовчий 1️⃣етап.
Маючи сформовану проблему, починається 2️⃣етап збору даних - він залежить від проблеми, бюджету та самого маркетолога.
✔️Для збору інформації проводять власне дослідження під конкретну проблему (фокус-групи, індивідуальні інтерв'ю, опитування тощо).
✔️Або беруть готову інформацію з різних джерел – статистики, інших досліджень. Але у такому разі потрібно уважно відбирати дані, адже вони напряму не стосуються вашої проблеми! ⠀
Коли дані зібрані наступає 3️⃣етап аналізу. Методи аналізу залежать від того що та як зібрано. ⠀
Завершальним 4️⃣етапом є надання рекомендацій компанії.
Головне – показати ЯК дослідження допоможе компанії та які рішення необхідно прийняти.
Для власників необхідний короткий документ на 1-2 сторінки. Читати багато ніколи - необхідно діяти! ⠀
Маркетологи ж зацікавлені у дрібницях, їм необхідні інсайти про споживачів. Тому рекомендації для них будуть значно довшими.⠀
❗️Чим важливіше рішення повинна прийняти компанія, тим глибшим має бути дослідження.