Блог

Брендинг та маркетингові дослідження

Брендинг

Бренд – це асоціації, які виникають у людей, почувши назву компанії. Зараз цим словом часто маніпулюють, називаючи брендом новостворені компанії. Але емоції людей до компанії не виникають відразу – на це потрібен час.


Однак, з перших днів створення компанії необхідно задуматися, яку ідею Ви хочете транслювати та за що споживачі мають обирати саме Вас? Цей процес і є створення бренду.

Коли потрібен брендинг

До брендингу компанії звертаються у двох випадках:
  1. Для створення бренду з нуля чи випуску нового продукту.
  2. Коли власники розуміють, що ситуація на ринку змінюється і пора таки створювати бренд чи змінювати існуючий.

Створювати бренд теж можна різними шляхами:

Спиратися на інтуїцію

Це може бути інтуіція власника, дизайнера, який стіорює фірмовий стиль компанії чи навіть довірити все брендинговому агентству

Аналізувати конкурентів

Тобто дізнатися хто вони, які послуги пропонують, яке їх позиціонування, використані візуальні образи тощо. І на основі порівняльного аналізу створити щось подібне (адже в них працює, значить і у мене буде), або навпаки, пропонувати послуги, яких ні в кого немає.

Слідкувати за трендами на ринку

Дізнатися який візуальний стиль зараз актуальний, які образи користуються популярністю, який меседж заходить тощо.

І загалом, на цьому список можна було б завершити.
Але де тут клієнт, його думка? Враження про існуючий бренд у нього вже є, а різка зміна позиціонування може відштовхнути.

Брендинг та маркетингові дослідження

Саме думка споживача є невід’ємною ланкою успішного брендингу, про який всі мають властивість забувати.


Логіка створення сильного бренду

  1. Дослідити ринок (кабінетне дослідження), щоб виявити існуючі тренди, вивчити конкурентів та знайти чим від них відрізнятися
  2. Поспілкуватися зі споживачами (якісне дослідження) – зрозуміти мотиви клієнтів при покупці, раціональні та емоційні потреби, які ви хочете задовольнити, зібрати думки про ваш бренд.
  3. Отримати цифри (кількісне дослідження). Ідеї, отримані з попереднього етапу, необхідно  протестувати на великій кількості споживачів, щоб дізнатися % тих, хто підтримує ці ідеї.
  4. І лише тепер пора створювати стратегію розвитку бренду та сам бренд компанії.

Дослідження споживачів дозволяє створити бренд, що відповідає потребам споживачів, здатен вирішити їхні болі та розділяє з ними однакові цінності.  


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955

Маркетинг