Блог

Hall-test

Плануєте запуск нового продукту, але дуже хочеться дізнатися реакцію споживачів до запуску!? Тоді вам не обійтися без хол-тесту!

Хол-тест (hall test) – це тестування споживачами концепції продукту, самого продукту, запаху, смаку, упаковки чи інших характеристик.
Він дозволяє зрозуміти думку цільової аудиторії про переваги та недоліки, порівняти з конкурентами, зрозуміти, що варто покращити.

Як відбувається хол-тестування?
Група респондентів (до 10 осіб цільової аудиторії) оцінюють певну продукцію та у форматі бесіди спілкуються, виказуючи свої враження усно чи заповнюючи підготовлену анкету.

Які можливості хол-тестування?

  1. Оцінка властивостей продукту (смак, запах, тактильні відчуття) – дозволяє виявити недоліки та покращити продукт
  2. Оцінка реклами – привабливість для споживача
  3. Цінове позиціонування – визначення сприймаємої вартості
  4. Порівняння з конкурентами (унікальність на полиці та помітність)
  5. Отримання інформації про поведінку споживача

Важливою перевагою є те, що хол-тест підходить практично для всіх товарів (від авто до парфумів чи навіть звуків пральної машини)

Для тестування характеристик продукту використовують:

Сліпе тестування – респонденти не знають ні упаковки, ні бренду. Наприклад, тестування різних парфумів проводиться в пронумерованих однакових флаконах.

Подвійне сліпе тестування – інформації про продукт не мають ні респонденти, ні модератор, який проводить дослідження. Використовують для уникнення несвідомого впливу на результати дослідження. Найчастіше використовується для тестування медичних препаратів, щоб виключити «ефект плацебо» та суб’єктивність лікаря при обстеженні.



Потрібно провести хол-тест? Замовте консультацію на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361

Маркетинг