Блог

Як концепція 4Р(Пі) підніме продажі?

Що таке 4Р (Пі)?


Будь-який бізнес можна описати, використовуючи  4 характеристики:

📌Product
📌Price
📌Place
📌Promotion
Саме вони є основою концепції 4Р.

Для чого це маркетологам?


Маркетингове дослідження дає розуміння як максимізувати прибуток компанії випускаючи конкурентоспроможні товари чи послуги. Одним зі зручних інструментів для цього є використання 4Р.

Що мені дасть 4Р?


  1. Розуміння основних характеристик бізнесу
  2. Осмислення своїх переваг та недоліків
  3. Формування ціни та визначення цінового сегменту
  4. Загальний аналіз конкурентів
  5. Формування рейтингу себе і конкурентів

Як зробити це для мого бізнесу?


Сформуйте 4 основні складові свого бізнесу



1. Product (продукт) – Сюди входять характеристики продукту: дизайн, зручність, асортимент, упаковка, гарантія тощо. Щоб краще описати компанію, скористайтеся запитаннями:
Які функції виконує ваш продукт?
В чому його унікальність?
Наскільки якісним буде продукт?
Чи широкий буде асортимент?
Який сервіс отримає клієнт?

2. Price (ціна) – ціна, ціноутворення, а також можливість отримати знижку, кредитування тощо.
Який ціновий сегмент ви займаєте (дискаунтер, масмаркет, преміум)?
Ціна відповідає цінності для клієнтів?
Яку політику знижок та акцій пропонуєте?

3. Place (місце) – доступність продукту для цільової аудиторії – продукт має бути там де його куплять.
Де товар продається?
Чи є в місці продажу ваша цільова аудиторія?
Хто буде розповсюджувати продукт?

4. Promotion (просування) - способи та канали донесення інформації про продукт. Це реклама на сайтах, в соціальних мережах, на білбордах, на телебаченні, дегустація тощо. Необхідно повернутися на крок назад і чітко сформувати цільову аудиторію. Як це зробити читайте тут.

А що з конкурентами?


Знайдіть 5 своїх основних конкурентів. Як це зробити тут.

Оцініть кожну складову по 5-бальній шкалі та внесіть дані у таблицю.

Дві компанії не можуть мати однакову оцінку по одній характеристиці – завжди хтось кращий!
Наприклад, якщо ви оцінюєте свій продукт на “4”, то продукт компанії 1 матиме “5” балів, а компанії 2 - “3”.

Що це мені дасть? 


Подивіться на себе та конкурентів зі сторони клієнта. Що він бачить? Чому обере ваш продукт? Чи чому купує у конкурентів? Ви зможете визначити свою унікальність, побачите слабкі сторони та зрозумієте, яка стратегія дасть вам конкурентну перевагу!

Як це підніме продажі?


Проаналізуйте себе та конкурентів, знайдіть свою унікальність та покажіть її світу. Тоді за продажі можна не хвилюватися!


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Маркетинг