Блог

Дорогі помилки великих компаній

1. Fiat, 1992 рік

Маркетологи Fiat проявили креативність надсилаючи іспанським жінкам листи зі словами:
«Ми знову зустрілися вчора на вулиці, і я помітив, що ти поглянула на мене» або «Приєднуйся до мене для невеликої подорожі».
Але, виявилося, що листи не мали ні відправника, ні лого компанії. Тому це викликало страх у жінок та сімейні скандали.

2. АвтоВАЗ

Вихід компанії на новий ринок завжди вимагає детального аналізу та розуміння споживачів. Особливо, якщо йдеться про іншу країну.

Запуск Лади Калини на ринок Фінляндії почався невдало, адже слово Kalina там асоціюється з Kolina та перекладається як «тріск, шум, стук, деренчання».
Маркетологи викрутилися, змінивши назву на Lada 119, з прив’язкою реклами до асоціації з Porshe 911.

3. «А твій бухгалтер бере в лізинг?»

Таким був слоган рекламної компанії 2017 року для Otp Leasing, яка через об’єктивізм до жінок викликала шквал критики.
Дійсно, маркетингове дослідження показало низький рівень знання послуги «автомобіль в лізинг» серед головбухів. Але бажання гучно пропіаритися зіграло не на користь компанії, яка швидко зайняла позицію «ми просто тестували»

4. Цінності компанії

Компанії важливо не просто мати цінності, але й знати, які з них поділяють споживачі. В іншому разі, виникає проблема, як було з IKEA.
Маркетологи вирішили прибрати з каталогу для Саудівської Аравії жінок, щоб краще вписатися в новий ринок. Однак, це викликало незадоволення по всьому світу та компанії довелося вибачатися перед жінками.

5. Обережно обирайте ім’я компанії

У 2012 році в Індії відкрився магазин чоловічого одягу Hitler зі свастикою на логотипі. У Індії свастика – це оберіг на дверях, а назва, за словами власника, на честь його діда. Тим не менш, через протести  довелося  змінити назву магазину.



Щоб не повторювати чужі помилки, досліджуйте своїх споживачів. Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Цікаво