Не кожному підприємцю потрібен загальний аналіз ринку, для прийняття рішення може бути достатньо відповісти на 2-3 запитання.
Що таке аналіз ринку та кому він може знадобитися читайте тут.
Крім того, чітка ціль допоможе уникнути непотрібної інформації, а менший аналіз коштуватиме дешевше.
Отже, спочатку сформулюйте питання, яке вас цікавить, наприклад:
1. Що відбувається з ринком зараз? – аналізується ємність, кон’юктура ринку, оцінюються тенденції на ринку.
2. Чи є сенс виходити на цей ринок? – аналіз розвитку ринку та прогноз на найближчий період
3. Яку ціну поставити? – аналіз цінового позиціонування конкурентів, структура цін в галузі
4. Який ринок перспективний? – аналіз привабливості сегменту для вибору цільового ринку, пошук вільної ринкової ніші
5. Що потрібно споживачу? – аналіз попиту на ринку, ключових потреб ринку, вивчення вимог цільової аудиторії до товару
6. Як стати кращим за конкурентів? – аналіз конкурентів, конкурентних переваг, визначення сильних та слабких сторін конкурентів.
Потрібен аналіз ринку чи аналіз конкурентів? Консультація експерта на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361