Блог

Дистанційні маркетингові дослідження


Може не замовляти дослідження? Як його проведуть, якщо карантин?

Зазвичай, ми надаємо клієнту вибір – замовити дослідження онлайн чи офлайн. І детально розповідаємо про переваги кожного варіанту, як зробили це тут.

Але часи змінюються і формат повністю переходить на дистанційний.

До того ж, ми знайшли ряд переваг як для клієнта, так і для себе!

Глибинні інтерв’ю:


1. Легше домовитися про інтерв'ю. Особливо з важкодоступною аудиторією (висока зайнятість,специфічна професія, експерти з різних регіонів України). А для інтерв’ю он-лайн можна бути вдома чи навіть на роботі.

2. Зменшується термін дослідження. Якщо проект по всій Україні, то необхідні респонденти з різних регіонів. Виїзд до кожного з них займає багато часу.

3. Зменшується вартість дослідження, оскільки зникають витрати на дорогу.

Фокус-групи он-лайн


З цим все складніше! Чому стало складніше:

1. Проблеми з якістю звуку чи відео. Банально, але як є. При чому неприємними наслідками є затримки, складності в комунікації, негативні емоції інших учасників та деколи навіть необхідність виключити учасника вже під час проведення дослідження

2. Немає близького контакту, тому модератору важче контролювати процес

3. Необхідно зменшувати кількість учасників. Про стандартних 10 осіб тепер не йдеться.

Зате:

1. Простіша організація фокус-групи


2. Можна зібрати учасників з різних регіонів в одну групу

3. Відеозапис дискусії не приносить дискомфорт учасникам, адже перед ними не стоїть камера, яка постійно нагадує про себе

Рішення проводити дослідження зараз чи відкладати на потім вже не залежить від карантину!


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955
Маркетинг