Блог

Продати всім = не продати нікому

Кожен підприємець знає, що догодити всім не вийде – необхідно мати образ клієнта для якого буде створюватися продукт.

Не будемо довго говорити про важливість сегментування цільової аудиторії (ЦА), це все є тут.

Відразу поділимося своїм чек-листом для визначення ЦА:

1. Хто ці люди, які купують ваш товар/послугу (стать, вік, чим вони займаються, рівень доходу). Підключайте досвід та фантазію і описуйте все детально. Вірогідно, у вас вийде декілька груп – тому наступні пункти розписуйте для кожної групи окремо.

2. Що вони купують? Який з товарів/послуг обере кожна група?

3. Для чого їм ваш продукт? Яку проблему він вирішить?

4. Чому продукт куплять? Що мотивує зробити покупку?

5. Що важливо при виборі продукту?

6. Чому можуть відмовитися від продукту?

7. Де купують? Сформуйте канали комунікації.

Маєте додаткові критерії? Поділіться і ми додамо їх у чек-лист!



Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Маркетинг