Блог

Купують не свердло, купують діру в стіні

Що таке болі клієнтів?

Це страх, дискомфорт, незручності, які виникають через проблему, з якою зіткнулася цільова аудиторія.

Чим мені допоможе знання цих болей?

Є проблема – значить є попит на її вирішення. Якщо товар вирішує цю проблему – його куплять. Знання болей визначає який товар/ послугу потрібно пропонувати та як її просувати.

Можна приклад?

Ви плануєте запустити новий сервіс доставки їжі, але не знаєте як зачепити клієнтів та чим переплюнути конкурентів. Ваша біль – це невпевненість. Як її вирішити? Замовити маркетингове дослідження для вивчення потенційних споживачів.

Тобто болі можуть бути не тільки фізичні?

Є 3 рівні болей клієнтів

  • Незручності через побутові проблеми - не хочу прати вручну
  • Незадоволення вартістю – це занадто дорого, хочу дешевшу альтернативу
  • Особиста мотивація – хочу самореалізуватися, бути кращою дружиною/мамою

Якщо все так просто, чому не продавати лише товар, який закриває болі?

Насправді не просто. Потрібно вміти взаємодіяти з клієнтами, розуміти їхні потреби, страхи, дискомфорт. Виявити проблему буває складно, а знайти ефективне рішення – ще складніше.

Способи виявлення болей та роботи з ними – читайте тут!

Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Маркетинг