Блог

Фокус-групи не дають правдиві результати

«Респонденти впливаю один на одного, стресують у нових умовах. Тут не може бути результату»

Звідки взявся міф про неправдивість фокус-груп?
Є декілька передумов:
1. В соціумі люди прагнуть показати себе з кращого боку, тому висловлюють лише думки, які схвалять.

Як з цим боротися?

  • Не зосереджуватися лише на словах, відмічати поведінку учасників.
  • Проводити більше 1 фокус-групи, щоб перевірити результати

2. В групі є лідер, який впливає на думки інших.
Такими лідерами часто є маркетологи чи професійні респонденти (люди, які постійно ходять на фокус-групи, щоб заробити)

Як з цим боротися?

  • Професійний модератор швидко помітить лідерів та нівелює їхній вплив на інших.
  • За допомогою анкети уникати людей, які працюють в маркетингі
  • Респонденти зазвичай відбираються за чіткими критеріями, які необхідно перевіряти, щоб уникнути професійних респондентів

3. В незнайомих умовах, стресі людина мовчатиме всю фокус-групу

Як з цим боротися?

  • Не нападати на учасників з запитаннями відразу, зав’язати бесіду
  • Модератор має створити комфортні умови, дружню атмосферу

Не зважаючи на всі міфи, люди хочуть бути почутими, їм подобається, що їхньою думкою цікавляться. Тому фокус-група ефективна для пошуку глибинних думок, нових ідей, інсайтів.


Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955
Міфи