«Респонденти впливаю один на одного, стресують у нових умовах. Тут не може бути результату» Звідки взявся міф про неправдивість фокус-груп? Є декілька передумов: 1. В соціумі люди прагнуть показати себе з кращого боку, тому висловлюють лише думки, які схвалять.
Як з цим боротися?
Не зосереджуватися лише на словах, відмічати поведінку учасників.
Проводити більше 1 фокус-групи, щоб перевірити результати
2. В групі є лідер, який впливає на думки інших. Такими лідерами часто є маркетологи чи професійні респонденти (люди, які постійно ходять на фокус-групи, щоб заробити)
Як з цим боротися?
Професійний модератор швидко помітить лідерів та нівелює їхній вплив на інших.
За допомогою анкети уникати людей, які працюють в маркетингі
Респонденти зазвичай відбираються за чіткими критеріями, які необхідно перевіряти, щоб уникнути професійних респондентів
3. В незнайомих умовах, стресі людина мовчатиме всю фокус-групу
Як з цим боротися?
Не нападати на учасників з запитаннями відразу, зав’язати бесіду
Модератор має створити комфортні умови, дружню атмосферу
Не зважаючи на всі міфи, люди хочуть бути почутими, їм подобається, що їхньою думкою цікавляться. Тому фокус-група ефективна для пошуку глибинних думок, нових ідей, інсайтів. Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(050)60-70-955