Блог

SWOT-аналіз

SWOT-аналіз цінують за швидкий результат та можливість оцінити бізнес зі сторони. Його використовують для аналізу цілої галузі, підприємства, окремого товару  чи навіть особистості.

Чому SWOT?

S – strengths – сильні сторони. В чому ваша унікальна торгова пропозиція? Чим ви кращі за конкурентів?
W – weaknesses – слабкі сторони. В чому відстаєте від конкурентів?
O – opportunities – можливості. Зовнішні фактори, які допоможуть у розвитку бізнесу.
T – threats – ризики. Як сильно ви залежите від економічних, політичних змін? Боїтеся конкурентів?

Що дає SWOT?

Для власника малого бізнесу, який активно включений у всі процеси – це можливість оцінити його справу зі сторони та відповісти на запитання:

  • В чому моя конкурентна перевага та як її покращити? Аналіз допомагає виділити 3-5 основних сильних сторін та знайти можливості для їх удосконалення.
  • Як мінімізувати ризики? Пошук ключових ризиків та шляхів їх нівелювання.
  • Куди рухатися? Побачивши цілісну картину підприємець обирає напрям руху, а дослідник допомагає побудувати стратегію розвитку. Сформовані цілі та реалістичний план дій – це половина шляху до успішної компанії.

Тобто SWOT – це ідеальний метод?

Ні, він має ряд особливостей:
  1. Відсутні точні цифри – неможливо розрахувати ступінь впливу факторів.
  2. Недовготривалі результати – вже через пів року дані можуть застаріти.
  3. Відсутність динаміки – не дає можливості швидко реагувати на зміни на ринку.
  4. Суб’єктивність аналізу – фактори для аналізу дуже різносторонні, тому результати повністю залежать від знань дослідника.


Потрібно швидко оцінити свій бізнес? Отримайте консультацію на сайті на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Маркетинг