Чому так відбувається?
Власник бізнесу ставить перед собою запитання, актуальні для нього як управлінця:
- Чи запускати новий продукт?
- Чи змінювати рекламну кампанію?
- Чому клієнти йдуть до конкурентів?
Дослідник ці запитання перетворює у маркетингові проблеми:
- з’ясувати вплив різних факторів на динаміку попиту
- оцінити ефективність реклами
- виявити причини незадоволеності клієнтів
Для чого так ускладнювати?
Уявіть, що ви питаєте клієнта:
- Вам подобається наш продукт?
- Так!
- Ви купуватимете його дорожче?
- Ні.
Прямі запитання неінформативні, якщо необхідно дізнатися причини дій споживачів.
Для отримання результату необхідний постійний контакт та взаєморозуміння між власником/маркетологом та дослідником.
Не бійтеся купи запитань про ваш проект та задавайте запитання самі. Від цього залежить чи виправдає маркетингове дослідження ваші очікування. Це – перший крок до правильно проведеного маркетингового дослідження.