Блог

Мені потрібно знати чи проект зайде! Чому ви не вказали це запитання в ТЗ?

Ситуація знайома підприємцям, які мали справу з маркетинговими дослідженнями і спілкувалися з дослідниками.

Чому так відбувається?

Власник бізнесу ставить перед собою запитання, актуальні для нього як управлінця:
  • Чи запускати новий продукт?
  • Чи змінювати рекламну кампанію?
  • Чому клієнти йдуть до конкурентів?

Дослідник ці запитання перетворює у маркетингові проблеми:
  • з’ясувати вплив різних факторів на динаміку попиту
  • оцінити ефективність реклами
  • виявити причини незадоволеності клієнтів

Для чого так ускладнювати?

Уявіть, що ви питаєте клієнта:
- Вам подобається наш продукт?
- Так!
- Ви купуватимете його дорожче?
- Ні.

Прямі запитання неінформативні, якщо необхідно дізнатися причини дій споживачів.
Для отримання результату необхідний постійний контакт та взаєморозуміння між власником/маркетологом та дослідником.

Не бійтеся купи запитань про ваш проект та задавайте запитання самі. Від цього залежить чи виправдає маркетингове дослідження ваші очікування. Це – перший крок до правильно проведеного маркетингового дослідження.



Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Запитання-відповідь