Блог

Міф №3

Цей міф спирається на людську природу – ми часто справді не знаємо чого хочемо
🤷‍♀️
Людина може порівнювати речі з тим, що бачила та відчувала у житті. І хотіти більше, краще, швидше!

Уявімо, що ви досліджуєте 🏰середньовічних людей і пропонуєте їм придумати засоби зв’язку. Навряд чи почуєте ідею нового iPhone. Просто тому, що вони не уявляють такого. А от про швидких голубів🐦 і відьмин казан🍵 – цілком можливо)

Важливо, що ви питаєте у користувачів.

Маркетингові дослідження дають розуміння того, що споживачі думають тут і зараз. Це важливо хоча б з тієї причини, щоб знати як будуть використовувати ваш продукт.

Ви можете виявити неочікувані грані використання.

Якщо ж це абсолютно новий продукт, який не має аналогів, то задача дійсно стає складнішою

Ви можете дослідити непрямих конкурентів або ж дізнатися про незручності, які має виправити продукт

Немає непотрібних досліджень, є неправильні запитання!

А які міфи про маркетингові дослідження є у вас?



Детальна інформація про наші послуги на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361
Міфи