Кількісні дослідження краще якісних - там є цифри і графіки!
Доповнюйте, а не протиставляйте!
Якщо якісні дослідження визначають, які у споживачів є думки про ваш продукт, то кількісні – який відсоток споживачів так думають. Кількісні та якісні маркетингові дослідження виконують РІЗНІ завдання, відповідають на принципово РІЗНІ запитання і для їх проведення використовують РІЗНІ методики.
Якісні (інтерв’ю, фокус-групи):
Дають відповідь на головне запитання: ЧОМУ споживачам не подобається мій продукт?!
Дозволяють дізнатися глибинні думки споживачів
Формують гіпотези для перевірки
Кількісні (опитування, анкетування):
дозволяють отримувати «цифри» завдяки великій кількості респондентів (сотні, тисячі).
відповідають на запитання «скільки?». Наприклад, СКІЛЬКИ людей не купує по причинам, виявленим в якісному дослідженні.
у відсотках оцінюють скільки людей так думає - «малюють графіки»
Чому не можна використовувати якісні дослідження замість кількісних?
1.Респонденти для якісного дослідження не випадкові! Учасники фокус-групи чи інтерв’ю – це завжди представники цільової аудиторії. Дізнатися їхнє ставлення до продукту, який тестують, можна лише на дослідженні. З 10 осіб 5 можуть бути позитивно налаштовані, а 5 незадоволені. Але це не означатиме, що думки всіх споживачів поділені 50/50, справжнє співвідношення може кардинально відрізнятися.
2. Мала вибірка не дозволяє використовувати статистику. Якісні дослідження потребують невеликої кількості учасників (наприклад, для 1 фокус-групи потрібно 10 осіб). Тому переносити отримані результати на велику кількість споживачів неправильно. Потрібна допомога з вибором дослідження? Отримайте консультацію на сайті proof.in.ua або за телефоном +38(099)0797361