Які види маркетингових досліджень Ви можете замовити?
2. Customer journey map
Визначення та сегментація цільової аудиторії, розробка гайду, пошук та відбір учасників, проведення модератором дискусії, аналіз та обробка даних, формування та презентація рекомендацій
Дослідження клієнтського досвіду взаємодії з компанією. Побудова Customer journey map - опис та ілюстрація шляху клієнта від першого контакту з компанією до здійснення покупки чи повторних покупок. Пошук бар'єрів та слабких місць при взаємодії з клієнтами.
Загальна характеристика ринку. Тенденції розвитку, законодавче регулювання галузі. Основні оператори ринку в Україні. Більше Ціна і ціноутворення. Аналіз каналів комунікації. Інвестиційна привабливість галузі. Висновки.
Визначення цільової аудиторії. Первинний аналіз ринку, аналіз конкурентів. Розробка методології дослідження. Проведення фокус-груп, глибинних інтерв'ю. Рекомендації за результатами дослідження.